猫動画・DIY・おもしろ動画・ドローン空撮・商品レビュー

おすすめの商品紹介・猫動画。商品や企業レビュー

GameSir G3s Bluetooth ゲームコントローラー スマホ/PC/PS4 ゲームパッド

ゲームコントローラーを購入しました。スマホもいけるみたいです。対応のスマホゲームでも使用できるみたいですね。私は今度来るあのド・・の為に一応購入しました。それが楽しみです。USBなのでパソコンやプレイステーションPS3PS4でもいけるみたいです。有線と無線両方いけるみたいです。

GameSir G3s Bluetooth ゲームコントローラー スマホ/タブレット/PC/PS4 ゲームパッド


I bought a game controller. It seems that you can also go on a smartphone. It seems that you can also use it with the corresponding smartphone. I bought it for that time for coming next time. I am looking forward to it. Because it is USB, it seems to be able to go on even with a PC or PlayStation PS3 / PS4. I seem to be able to both wired and wireless.
I tried KUDRONE, but it was useless.

KUDRONEでも試しましたがだめでした。